FAQ - Værd at vide

Mangler du svar på spørgsmål, der er vigtige for dig, når du vil handle med os, så kan du måske finde svarene her.

Leveringstiden er mellem 1 – 3 dage på lagervarer.
Er der tale om specielle varer eller varer der er i restordrer kontakter vi dig, da leveringstiden kan variere.

Specielle varer er varer som du bestiller direkte ved Blomsterhylden.

Ja vi leverer til hele Danmark. Vi kan tilbyde forsendelse med DAO, GLS og PostNord
Se mere på siden – Forsendelse


Nej, du bestemmer selv hvor meget du vil købe.

Ja, på nogle varer er der rabat når du køber en større mængde.
Tilmelder du dig nyhedsmailen får du helt specielle fordele som medlem og i nyhedsmailen vil der af og til være specielle rabatkoder til vores medlemmer.

Du kan betale med

Visa

Visa Electron

Mastercard

Nej, vi trækker først pengene når vi har afsendt din pakke.

Alle priser i shoppen er inklusiv moms

Ja, har du nogle specielle ønsker eller nogle favoritblomster, som vi ikke har lagerført, kan du kontakte os, så vil vi finde de blomster du søger og kontakte dig med en pris på varen.

Du kan kontakte os via denne formular
Forespørgsel

Der er gro-garant på vores vare, forudsat at de er korrekt håndteret og er placeret korret mht. sol, vind og jord.
Du kan læse mere om korrekt håndtering her:
Leveret vare
På alle varesider er der instrukser om placering, plantedybde og afstand mellem planter. >br>Læs mere på siden
Plantning, placering og pleje

Får du leveret nogle varer, hvor du ikke er tilfreds med kvaliteten, skal du blot kontakte os, så finder vi en løsning.


Vi sender vores nyhedsmail ud 1 – 2 gange om måneden.

Fandt du ikke svar på de ting der er vigtige for dig? Så kan du kontakte os ved at bruge formularen herunder.